Stop - Categories Word Game hack cheats info Moro Trivia Battles

Morsomme Trivia-slag Stop - Categories Word Game

 

 

firstgamehack.com

 

 

  1. sjangeren = Word
  2. in-app = uendelige liv
  3. spansk
  4. Størrelse = 151,4 MB
  5. publiser dato = 2014-01-29
  6. ipad
  7. Jeg lastet ned dette spillet og elsker absolutt ideen. Det er imidlertid et stort problem. Jeg legger merke til at mange kamper jeg gjør folk vil svare på ett spørsmål og deretter stoppe, som jeg har lyst til å beseire formålet. Jeg tror det bør gjøres til hvor begge spillerne får maksimal tid, hvis du svarer på ALLE spørsmålene og stopper tidlig, må den andre personen fortsatt få maksimal tid, så hvis begge spillerne er bundet, går du av den som ferdig først. Det ville luke ut folket som svarer på et spørsmål og stoppe spillet. Det er veldig irriterende og den andre spilleren har en stor ulempe når de starter spillet fordi de ikke vet hva kategoriene er, hvor den første spilleren gjør. Jeg vil gjerne ha mulighet til å komme med ord fra hver kategori. Det er mitt eneste problem med dette spillet, men det er et stort problem. Du bør ikke kunne stoppe med mindre du har svar på hvert spørsmål, ikke bare en til å jukse

Stopp - Kategorier Word gameblog. Stopp kategorier ordspill. Stopp kategorier ordspill hack. Stopp - Kategorier Ordgamespillere.

 

Stopp - Kategorier verdensspill

Stopp morsomme kategorier ordspill juks. Stopp - Kategorier ordspill. Spill stoppkategorier ordspill online gratis. Stopp - kategorier ordspill. Stopp-kategorier ordspill. Stopp - Kategorier Ordspill 1. Stopp - Kategorier Ordspill. Stopp - Kategorier verdensspill.

 

Stopp - Kategorier Ordspill.

 

 

Allmänt | |
Upp